čtvrtek 30. srpna 2007

Liguére! ... se nekonalo

Byla jsem pozvána na promoci ... a neboť by mi to Pacholíček neodpustil, tak jsem šla. Dost dlouho jsem čekala na chodníku na slečnu M., která neumí přijít včas ... snad alespoň na ten blížící se porod pojede tak, aby nerodila cestou ... a tak jsem zdáli sledovala příchod celé Pacholíčkovic rodiny ... tedy je jich tolik, že to spíš byla rodina Hujerova.
Pacholíček nastoupil mezi ostatními ženami :) a moc mu to slušelo. Svítil jak sluníčko, až do chvíle, kdy bylo načase dostat diplom. Jeho tvař vypadala asi takto.
















Pak, když mělo padnout jeho jméno, zapomněl dýchat a zbledl. Skoro jsem se bála, že jestli ho nezavolají už se nenadechne. Přibližně takhle.

















Dobře do dopadlo a takhle to vypadalo, když se potřásáním tlapek blížil ke své rouře.

Žádné komentáře: