čtvrtek 16. srpna 2007

"Láááda, láááda, čokoláááááda ...

... tu má každááá bába ráda, ráááda" ... tak to alespoň zpívá Marek Eben alias Medvídek Pú.

Jak jsem psala, narozeninový den jsem strávila s měchačkou v ruce ... v práci pak říkali mňam, mňam, ale jeden nikdy neví jestli nekecali.
Včera jsem ty narozeniny byla zapít ještě (některé věci se dají slavit vážně i několik týdnů) s holkama z divadla, a protože jsem s přibývajícími loky dvanáctky mlela pátý přes devátý, jala jsem se své malé čokoládové bobky popisovat ... a jak jsem tak pomlaskávala a chlubila se fotkami oněch bobků, slečna I. udiveně prohlásila: "Jak to, že ty moje vypadají jako ... ?" ... asi to bude receptem a tak předkládám ten můj.

Čokoládové bobky pro slečnu I.















200 g mléčné čokolády (pokud to nehodláš péci ještě ten den, tak si kup tabulku na víc)
100 g másla
200 ml mléka
1 vejce
100 g kysané smetany
50 g Hnědého cukru
250 g mouky (hladké)
1 lžíce škrobu
2 lžičky prášku do pečiva
3 lžíce kakaa
šp. soli

30g čokolády se rozpustí s máslem. Smíchají se zvlášť ty mokrý věci: vejce a cukr + smetana a mléko, a pak ty suchý: mouka, prášek, kakao a sůl. Do toho suchého se naleje ta mokrá směs, přidá se to čokoládové máslo a nakonec se vmíchá posekaná zbylá čokoláda. Dá se do papírových košíčků a peče asi 20 min.

2 komentáře:

Meena řekl(a)...

Já a kecat? No dovol:-) Ty muffinky byly opravdu vynikajicí, zrovna tak jako každý tvůj kulinářský recept. (a řeči, že někdy to vypadá pochybně neberu-hlavněže chutná). A není to jen tím, že čokoládu žádná ženská neodmítne - esli jo, tak je s prominutím kráva nebo anorektička:-))))
PS:víš proč ti nikdo nepíše komentář? Protože tu máš nastaveno: "tento blog neumožnuje anonymní komentáře"

Anonymní řekl(a)...

Nikie:
k receptu treba malou upravu: tabulek cokolady je treba koupit nejen dostatecny pocet, ale zabezpecit i ostatni cleny rodiny, aby je cloveku neposchovavali s tim ze jsem prilis tlusta!