pondělí 21. července 2008

Sex ve městě

... já vím, už zase, ale tentokrát jsem v tom nevinně.
V neděli odpoledne mi totiž zavolala "matka od dětí", jestli bych nešla na kafe. Neboť jsem měla plné zuby i ruce svých čtyřnohých svěřenců, div že jsem na ní nezařvala:"Už se obouvám." Nakonec z toho nebylo kafe, ale pivo s česnekovými topinkami, pivním sýrem a kupou cibule ... a takto navoněné jsme vyrazily do kina.
V každém případě, alespoň vstup jsme měly ve stylu: Carrie Bradshawová a její holky, když jsme zmateně přebíhaly ulici, abychom vtrhly do sálu s desetiminutovým zpozděním. Hned s vpádem do sálu jsem se vyděsila. Ne poroto, že jsem neměla stylovou obuv, ale poněvadž mě vyděsil pištivý hlas Sarah Jassici Parkerové ... kdybych byla pes, tak vyju. Zápletka byla tak jasná a očekávaná, že kdyby se stalo něco nečekaného (třeba by Carrie oblékla poslední výstřelek módy, žlutou bundičku Greenpeace a šla zachraňovat velryby), tak bych byla uvržena ve zmatek. To co měl v sobě seriál, filmu scházelo ... šťavnatý příběh, to čeho bylo naopak víc, byl šťavnatý sex a dost nahé kůže ... pokud si vzpomínám na těch pár dílů seriálu, vše se odehrávalo pod dekou v jedné a téže poloze. Více než film, to připomínalo dlóóóóuhou přehlídku šatů od lidí, o kterých jsem nikdy neslyšela. S "matkou od dětí" jsme se shodly na tom, že kdyby to udělaly kratší, udělaly by lépe.
No, hlavně, že to mělo happyend, jinak by přeci nemělo na to cenu vůbec chodit.

Aknezob toho neví tolik o sexu jako Carrie Bradshawová, ale také nebojí se zeptat! ... Co děvčata, nenatočíme také film o svobodných, inteligentních a krásných ... věk na to přeci máme a zaručeně by to byl trhák :)

2 komentáře:

Greta řekl(a)...

natočíme a doufám, že z toho vytřískáme taky tolik peněz... když jsem viděla cenu vstupenky, váhala jsem, jestli se mám pokřižovat nebo omdlít... pak má mít člověk na kabelku od Vuittona...

Anonymní řekl(a)...

A nemohly bychom natočit něco o jídle? ZK