středa 16. července 2008

Mám slpín

Včera mě kamarádka na kafíčku přesvědčovala, že dnes se všechno hledá přes inzeráty na netu.
Takže teď mám dilema a z toho ten splín ... na co si mám dát inzerát dřív. Na práci? Na agenturu, která mi najde práci a ubytování v Anglii? Na podnájem? Nebo na chlapa? ... a co kdybych si dala inzerát na nový život?

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Dovolim si poukazat na moznost zadny inzerat si nedavat a procitat ty, ktere uz na netu v rubrice "Nabizim/e" jsou (tedy pokud mas dost casu se tim probirat). A z nabizeneho si budes vybirat prave a jenom ty a stanes se tim, kdo bude rozhodovat o tom, kdo je hoden tveho zajmu a kdo nikoli. Myslim, ze takove to "Ten me neni hoden", "Toto misto neni hodno meho tela", "Tohle jsem nikdy nepotrebovala, pche" apod. muze na splin pomoc .... ;) ZK

Anonymní řekl(a)...

Nikie: život je věčný kolotoč, pořád hledáme práce, bydlení, chlapa - u někoho ty intervaly mezi hledáním jsou holt delší u někoho kratší. Já se za týden a půl zase stěhuju a doufám, že tentokrát tam vydržím aspoň slibované tři roky. No a na ten životní kolotoč moc recept nemám - holt furt se točit dokola to se člověku taky občas pěkně udělá špatně a blinká.

Anonymní řekl(a)...

Jejda, já jsem nechtěla, abys měla splín, chtěla jsem tě "nakopnout" k akci, k nějaké činnosti, protože samo do klína nikdy nic nespadne;) Jo a ZK má pravdu, lepší je pročítat inzeráty již dané od jiných, protože tam seš to právě ty, kdo volí a nemusí se probírat xxx odpovědma zoufalců, kteří píší všem, protože už je to pro ně rutina. Neměj splín, usměj se, pa Meena

aknezob řekl(a)...

Jak se znám dopadlo by to asi takhle: Tohle neumím, tam by mě nevzali, Tenhle by se mě ani prstem nedokl :)))) .... vždyť mě znáte

Anonymní řekl(a)...

Zahod pocit predmetu o ktery si jeden ani to kolo neopre, hlavu vzhuru, souhlasim s tim, co bylo jiz napsano, procitej, procitej, procitej a pak reaguj, zatim si sama inzerat nepodavej a kdyz uz se pro to rozhodnes, tak se nepodcenuj, nemas to zapotrebi. Nezapomen, ze mas co nabidnout, jak chlapovi, tak svemu novemu zamestnavateli...
J.P/V.D

aknezob řekl(a)...

Jak můžeš napsat, že mám co nabídnout? Když jsem tě zvala, co by slaměnný podnájemník, tak si se kroutil, jak červ na pánvi :)

aknezob řekl(a)...

... a slaměný je s jendím "n"

Anonymní řekl(a)...

http://www.pozitivni-noviny.cz/cz/clanek-2007110083

aknezob řekl(a)...

To je užasný článek, nevím komu za něj dík, ale rozesmál mě.
Pokud jde o muže, tak teď by mi stačil masér.

Anonymní řekl(a)...

Ten odkaz je opravdu znamenitý, musím jeho pravdivost potvrdit ze své vlastní zkušenosti. Hodil by se mi teď nějaký milovník angličtiny.
Rozhodně však musím souhlasit s ostatními a spojit se proti aknezob, která má co nabídnout a to nejen veselé historky ze svého života. Případné konkretní přednosti ráda proberu nad kávou (se zákuskem :) ZK

Anonymní řekl(a)...

A propos, kašli na všechny, co hledají dokonalou bytost, protože takoví by časem zjistili, jak moc vedle tebe vynikly jejich nedostatky. A neznám žádného, který by si něco takévého přiznal a zapracoval na sobě. Znáš chlapy, jsou ješitní ;)
A co platí o chlapech, platí i o práci. ZK