pátek 25. července 2008

Říci či neříci ...

... to je oč tu běží. "Matka od dětí" se mi svěřila, že má dilema. Neví, jestli má rozhlásit, že má blog. Když to neudělá, nikdo se o něm nedozví, když to udělá "nebude to trapné?". Ze zkušenosti vím, že založit si blog je výsledek nějaké potřeby někomu se svěřit (rozmezí je nekonečné), tak proč ne právě neviditelné síti. U mě potřeba čtenářstva prostě nebyla prvotním požadavkem, byla to spíš terapie. Jenže když se do lesa volá, tak se také z lesa ozývá, a když tomu tak není, začne to chybět ... a tak jsem to roztroubila. Kamenem úrazu je pak to, že vás ty lidi znají a to vám svazuje ruce. "Matka od dětí" tak musí například selektovat příspěvky, které by mohly vyvolat domácí násilí :) A jaké je tedy resumé? Prostě blog je věc veřejná, a tak musíte nést následky za svá slova ... proto důkladně važte každé slovo nebo si pořiďte tolerantní přátele jako mám já ... už jsem vám vyprávěla jak ..., raději ne, i tolerance má své meze :)

4 komentáře:

Greta řekl(a)...

dík, konečně jsem pochopila, co je to básnická licence

Meena řekl(a)...

Jo,ale vůbec nejhorší je, když šéf přijde do práce, hodí po tobě úsměv a řekne:"četl jsem tvůj blog, moc hezký!" Takže co na tom, že se o Gretině blogu dozví několik známých.... může být hůř)))

aknezob řekl(a)...

Tak teď nevím, jestli ještě můžu k mamině někdy na návštěvu :)

Anonymní řekl(a)...

Jedině když doneseš nějaký opravdu dobrý jídlo a lahev dobrého vína.To pak možná uložím důtky do skříně a domácí násilí výjimečně neproběhne...