pátek 25. července 2008

Kavárenský povaleč II.

Uvažuji o koupi vlastní kávové plantáže, zaručeně by mě to přišlo levněji.
Další mecheche nad kávičkou se odehrálo ve Vesmirně. Do Vesmirny chodím ráda, tak nějak tam ztrácí čas význam a na povrch se dostávají i takové ty v koutě uťáplé vlastnosti jako je tolerance a trpělivost.
Když jsem hledala slečnu Z. v pasáži Světozor, nebyla jsem si jistá, že jí ještě poznám po tak dlouhé době kdy jsme se neviděly. Ne jen že jsem jí poznala, ale ona patří k těm lidem, se kterými se skvěle povídá i po celé věčnosti ... nikdy mi nezapomene připomenout naše první setkání, kdy jsem celá šílená, vyprávěla o broučcích v mém tehdejším podnájmu.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Z vlastní zkušenosti vím, že domácí kávička je dycinky jiná, než kavárenská kávička, takže, zbytečně bys utrácela za vlastní plantáže, akorát by se Ti mohly zasoby zkazit a stejně bys utrácela a utrácela v kavárnách.
J.P/V.D

aknezob řekl(a)...

Ještě mám spoustu kaváren vyhlídnutých ... můžeš se klidně zapojit do akce "za mě šťastnější" :))

Anonymní řekl(a)...

Nejlepsi je, kdyz je ke kavicce i nejaka dobrota, protoze to pak kazda kava lepe chutna :) ZK

aknezob řekl(a)...

No, já teď v pracovní době právě vyrážím pro dobrotu do Světozoru ... heč :)

Anonymní řekl(a)...

Ja obcas v pracovni dobe vyrazim do Nestle, ale preji se to :( A vcera jsem si chtela koupit vetrnika a uz nemeli, buuuu. ZK