středa 30. července 2008

Do kapsy bych strčila i Hundertwassera

Jestli jsem v něčem dokonala, tak v tom, že kolem sebe dokážu soustředil zajímavé lidi ... nevím jak to dělám, ale připomíná mi to ty muže z inzerátu, kteří se snaží sehnat tu vysoškolačku, 150 - 50 - 80, s blond vlasy, smyslem pro humor a kdo ví čím ještě. Mají pocit, že se stanou pro okolí zajímavější, když vedle sebe budou mít něco tak ... nevím jak to říct. Na rozdíl od nich, já ke pozoruhodným lidičkám zpravidla přicházím jak slepý k houslím. Nečiní mě to ani zajímavější, ale přináší mi to mnohé výhody. Například slečna J. je architektka, a navrhuje domečky a bytečky. Pod jejím dohledem, jsem stvořila své první dílo v Photoshopu, a jak jinak, jsou to domečky. Musíte uznat, že mám nadání, jen doufám, že na mě, jako na výjimečně nadaného architekta ... tudíž potenciální konkurenci ... nezanevře, a ve studiu budu moci pokračovat.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Вопрос:   Я надеюсь пообщаться с спокойной девушкой. Времени после занятий совсем нет, а в праздники как правило заставляют также  бегать по разным инстанциям. В общественных местах знакомиться не прилично.  Пока на разных сайтах встречаю  обычно проституток. Предложите что-нибудь, пожалуйста. Наперед искреннее спасибо ..