středa 23. července 2008

Kavárenský povaleč I.

V rámci protistresového programu jsem se rozhodla o prázdninách navštívit některé nekuřácké kavárny v Praze. Včera jsem si vyšla s Janou do malinkaté kavárničky blízko Náměstí Míru. Když říkám malinkaté, tak tím skutečně myslím malinkaté ... dva stolečky s dvěma židlemi a dvojstolek s divanem a lavicí. Rezervaci jsme měli my a desetičlenná skupina. Díky té skupině, Jana ani moc netrpěla, když jsem lamentovala nad životem ... musela bych lamentovat víc na hlas, a tak jsem se spokojila s lomením rukama.
Kafíčko bylo dobré, obsluha báječná. Mohla jsem si vybrat jestli chci porcelánovou misku nebo sklo, z jakého druhu kávy chci uvařit svojí druhou krev a jak silnou. Co mě opravdu nadchlo, byla čokoládička a vodička ke každé kávičce ... a toaleta, kde se dalo otočit a kde díky třem obrbalením toaletního papíru nemohlo dojít k náhlému nedostatku.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Kdyz jsme u tech kavaren, nemate nekdo seznam dobrych a milych kavaren, pokud mozno nekurackych?

Dovoluji si take pripomenout spacir za kavou a zakuskem prokopskym udolim .... nemine te to :) ZK

aknezob řekl(a)...

http://www.dokurte.cz/ tady je seznam