pondělí 8. října 2007

Koupel

Když je lidských bytostí v bytě víc, kočky dělí svou lásku mezi všechny přibližně stejně ... tedy Garfield by asi řekl něco na ten způsob, že více lidí, více rukou, více krmení.
Když v bytě zůstanete přes noc sami zaručuju vám, že veškerá tato láska padne na vaši hlavu a to doslova.
Ze "spaní" pak vnímáte ten fakt, že s vámi tam je pět koček ... a vnímáte i takové věci, jakože nějaká dokonce zvrací. Jediné rozumné co můžete udělat je otočit se na druhý bok a nechat to na ráno.
Ano, nechala jsem to na ráno a dokonce až na po snídani ... odkládání se však někdy moc nevyplatí. Při ranní kávičce jsem pozorovala bitvu mezi Pidikočkou a Viktorkem a ani preventivní pištění prtětete mnou nehlo ... co se mnou hlo bylo až když prtě projelo oním blitíčkem a uklidilo tudíž za mě. Vzdychla jsem, odhodila telefon se slovy: "Ségra musím končit a jít vykoupat kočku protože ..." ... na druhé straně jsem ještě zaslechla dávení.
Popadla jsem prtě a za nářku (jeho) jsem ho odnesla do koupelny. V umyvadle pod proudem vody zmlknul. Už jste někdy myli kočku? Už jste jí někdy jako dítě balili do ručníku? Už jste někdy fénovali kočku? ... Já ano.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Nikie
Naše dvě kočičky si taky užily legrace - o vikendu se malovalo. Bílo bylo všude na koberci, a Malý zřejmě zatoužil být celý bílý bez těch černých skvrnek a do barvy strčil i ocas. Koupat jsme je nekoupali neb se nám nějak porouchal odtok vany a "hodný" pan soused si asi 6x během neděle přišel postěžovat, že: teče voda, děláme rachot, teče voda, a jak budeme řešit tu vodu, a že to asi není voda z odpadu...no takže se nesprchujeme, aby odpad z naší vany netekl drahouškovi na hlavu (být to odpad z WC, tak se dá doslova říci, že na něj zvysoka (cca 3 m tipuju výšku stropu) s*reme). Při četných návštěvách neopomenul vždy poznamenat, jak máme hezkou kočičku (Malý se zrovna tvářil spokojeně, protože Honzovi v nestřeženém okamžiku slupl půlku masa z talíře).