pondělí 10. září 2007

Vauuuu, dnešek se nepovedl

Bude ze mě Sněhurka ... nejen v předsíni máme zrcadlo, ale i nad vanou ... obří, to abych se v něm viděla v celé své nahé kráse. Je to strašný, jsem prostě v kraji zdejším, nejkrásnější. Dneska mám dokonce už i bělostnou barvu. Nutně jsem potřebovala punčochy za rozumnou cenu a v Tescu měli tělovky jen v barvě kterou nazývám posmrtná. Také bylo nutné přemístit z bodu A do bodu B kolo. Celou cestu pršelo a fičel vítr, k tomu jsem měla tříštvrťáky a nejkrásnější nohy na světě s vlastním vzorkem ... prouhy ... podle toho ke žiletka projela. Teď jsem na cestě do divadla v sukni která vypadla z batohu jako první a nedávno mi byla volná ... už není. K tomu ta posmrtná barva nohou, mokré rozcuchané vlasy a baťůžek plný knih.
Ah jo, zítra snad bude líp.

Žádné komentáře: