středa 12. září 2007

Krkavčí matka

Bylo mi svěřeno na pár hodin pidikoťe ... Albrecht z Valdštejna zvaný Bert, slyšící na Pidikočka.
Je pravda, že za těch pár dní je z pidikočky minikočka a jestli to takhle půjde dál, čekám brzy přerod v normálkočku a pak v maxikočku. Podle toho jak se se mnou včera rvala o stříkačku na krmení a řvala u toho jako bych jí mučila, z ní pak bude obrkočka ... a jak známo obři jsou lidožraví, tak nás sežere.
Pohaněním Albrechta jsem chtěla zmírnit svojí hanbu, kterou si musím přiznat ... jsem mizerná matka.
Dostala jsem do rukou vcelku čisté kotě a po pár hodinách v mé péči, jsem vracela kotě doslova zas... , no prostě špinavé na obou koncích. Tlamičku a bříško mělo od mléka a prdelku ... však to znáte.
Zaznamenala jsem však velký úspěch ... čůráme sami ... na jídelní stůl.

Žádné komentáře: