úterý 11. září 2007

Už to začalo

Podzim vzbuzuje všechny vášně ... tedy ty moje.
Vyrazila jsem na hřbitov ... tentokrát na kaštany. Lezla jsem tam mezi hroby a vypadala jako zloděj lucerniček. Stále jsem nemohla žádné najít, což ve mě vyvolávalo zoufalství. Nakonec jsem našla a s nadítíma kapsama a výrazem milionové výhry v loterii odkráčela podrbat psa zahradního.
Dneska jsem na chodníku před barákem sbírala vlašáky. Jsem dítě venkova, a proto vím, že věci se nevyrábí a nelze tudíž koupit pouze balené v obchodě, ale dají se utrhnout, sebrat, vypěstovat.
Včera jsem z okna pozorovala spadlá jablka na zahradě a přemýšlela o závinu.
Už chybí jen sbírání listí, večery s knihou zachumlaná v dece a s čajem a ten každoroční sen o dokonalé muži, který vyrobí draka a půjdeme ho zachumlaní a v gumákách pouštět na pole.
To všechno ještě přijde, podzim prostě miluju a ve svých vášních jsem stálá.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Mluvit o podzimu v době léta, které je nechutně studené, neni pěkné :-) V letě mají být myšlenky letní, o koupaní, o prohlídkách hradů a zámků, o šachách v trávě atd., může se lehce mluvit o tom, ja by bylo prima, kdyby bylo teplo, ale co rozhodně není pěkné, myslet v letě na to, jak by bylo prima, pouštět draka... :-)

Anonymní řekl(a)...

taky podzim miluju... když prší a já se pěkně v teplíčku domova cpu svíčkovou... jako třeba teď :-) jo a koukala jsem, že mě veřejně vláčíš za mý pozdní příchody, to teda! asi založim konkurenční blog, že mě nikdo nechápe! :-)) zdraví Greta

Anonymní řekl(a)...

Nikie
no jablka jsou uzasny, ale kdyz jsem v nedeli vyrobila sest nohavic strudlu a uvidela na svem taliri jen ctyri kousky, tak jsem se nasnupla - skrabat to musim, strouhat taky (ta vymozenost nazvana robot je stare zdorb a tatinkovi se nechce do opravy), a jeste si pak stezuji, ze je malo propeceny. priste je bacnu hadrem. orechy jsou taky uzasny, ale dedeckovi se letos nejak moc urodilo ci co, a vyloupavani zbylo - jak spravne tusite zase na me! pry je to tim, ze si potrebuju odpocinout od dusevni prace a tak mam delat nejakou fyzickou. maly dotaz...co se vyrabi ze sucheho listi do briska? :) ja z nej tvorim radoby realisticke obrazy na stenach.