úterý 18. září 2007

Babka na kaštanu

Když jsem včera jela vypruzená kolegyní k paní doktorce, tak jsem se zastavila pod kaštanem. Nebyla jsem sama. Kaštany tam sbíral i jeden stařík.

Povídá mi: "Víte na co je sbírám?"
Na to já: "Na mazání na klouby?"
Trochu se zarazil, ale pak mi povídá: "Vy z toho děláte mazání?"
Já: "Ne, ale mí rodiče ano."
On: "Aha, já je sbírám proto, když jedu takovou tou polstrovanou tramvají, tak je pokládám na sedačky, a když si na něj nějaká babka sedne, tak jí tlačí."

Tak tomu říkám moderní verze Princezny na hrášku :)


3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Nikie:
z kastanama mam letos, jak se obavam asi utrum. pokud nestihnu v tom zmatku baleni a uklizeni najit jeden den a vyjet na kole pod osvedceny jirovec a neco nasbirat do zasoby, tak stravim sve vikendy v brne tim, ze budu zoufale jezdit na modroramovem kole sem a tam a hledat tento parkovy strom. btw....jaky mazani? a funguje to i na mestsky lidi nebo jen na prirodni lidi z malebnych visek?

Anonymní řekl(a)...

Nikie podruhy
jo jo vim, ze se pise "s kastanama", ale ja jsem s/z tema dvema protivnyma predlozkama porad na stiru.

Anonymní řekl(a)...

Jé, to já nevím a je mi to srdečně jedno ...
... a to mazání je na klouby, to tebe ještě nemůže bolet.
aknezob