středa 19. září 2007

Bzzzzzzzzzzzz

Šklíba psala, že kdyby byla knihovnice zvíře, tak by byla včela ... něco na tom bude ... teď jsem si připadala jako trubec.
S širokým úsměvem mě na informacích přepadl mladík, že jej z oddělení map poslali do dětí, kde máme plán města (?????).
Povytáhla jsem obočí a vylovila plán z roku raz dva. Mladík rozšířil ještě víc svůj úsměv a já jsem s hrůzou očekávala, že se mu ta vrchní půlka zvrátí dozadu ... takový pocit hrůzy ve mě vyvolával naposled Muf. Bylo to horší, neboť sladce pravil:

"Nemohla byste se mi podívat na internet, pokud tedy nevíte kde je Bartolomějská?"

Věděla jsem a tak jsem začala vysvětlovat. Nakonec jsem mu to našla v mapě a ještě nakreslila, načež se zeptal jestli nevím co je tak za kino. Vypálila jsem že Ponrepo a přidala sladce informaci o nutnosti registrace. Sdělil mi, že tam dneska byl a že průkaz má.

Bože, teď se vrátil ... jak si asi myslíte, že se jmenuje tramvajová zastávka u Bílé labutě? ... jasně že Bílá labuť.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Myslím, že jsi jako knihovnice alias včelka, uspěla téměř stoprocentně :-) neboť včelka, když potřebuje něco sdělit, začne hovořit jazykem tance, pravda, Ty jsi asi nezačala tančit Labutí jezero, ale uchopila jsi tužku/propisku, kterou jsi pak tančila po papíře a nakreslila cestu, kterou se ubohý čtenář dostane tam, kam potřebuje :-)