pátek 7. září 2007

Mám podezření, že...

... mě člověčí paní domácí bere k sobě do hnízda kvůli tomu, aby ukázala svému muži jak lze dopadnout ... tak snadno a vychytrale lze totiž dosáhnou celoživotního obdivu.
Podezření jsem pojala poté, co jsem se zahlédla v zrcadle ve výtahu. Je to takové to zrcadlo, kde díky osvětlení vidíte vše o co nestojíte. Další zrcadlo máme v předsíni a ještě jedno v práci ... nechápu to. U nás doma nikdy Žádné nebylo. Jediné, kulaté, je zastrčeno za skříní a i to v koupelně nad umyvadlem bývalo do nedávna dáno tak vysoko, že jsem si viděla tak nanejvýš čelo (od té doby co ho tatínek posunul níže, mívám závratě).
Zrcadlo se vůbec moc přeceňuje. Tak například zrcadlové písmo je pro nás leváky mnohem méně náročné na rozluštění než třeba návod k digitálu. Nebo třeba Alenka v říši za zrcadlem ... mě je úplně jedno jestli je vidlička na té či oné straně a vůbec nechci běžet, když chci stát ... a co teprve úlomek zrcadla v oku Káje ve Sněhové královně ... to je pouze důkaz znečištění ovzduší.
A my pokrytci si musíme připustit, že takové "nastavené zrcadlo" není nic pro nás.
ZRCADLA BY SE MĚLA ZRUŠIT

Žádné komentáře: