úterý 23. září 2008

Dnes je den na draka ...

... tak začínal mail od kamarádky a při pohledu ven s ní nelze než souhlasit ... jenže ona to myslela jinak.
I můj den má dnes trochu dračí podobu. Ráno jsem vytahovala celá zoufalá punčocháče ze špinavého prádla, zjistila jsem, že nemám kávu a nakonec jsem byla nucena svést lítou bitvu s odpadkových košem, ve kterém oživly plechovky po kočičím žrádle a jiné, ještě horší věci. Mezi tím, co jsem bojovala s odpadem, koťata mlátila na dveře prázdnou miskou od granulí, dávaje tak najevo, že oni mají také hlad.
... a tak si tak říkám, "co si tak postavit draka a vyrazit někam na kopec".

3 komentáře:

Meena řekl(a)...

Hlásím se ke stavění draka i k té cestě na kopec!!! Potřebuju vyvětrat hlavu!

aknezob řekl(a)...

Výborně, tak to uspořádáme drakiádu :))

Anonymní řekl(a)...

Tak jo, já bych teda taky šla. A co nejdřív. Když mám dneska ten den na draka, tak bych ho nechala uletět někam hodně daleko a vysoko.