čtvrtek 11. září 2008

Bojím se ...

... bojím, že není všechno v pořádku. Dneska ráno jsem si dala snídani do kočičí misky.

6 komentářů:

Meena řekl(a)...

Slovy písně: "jsi kočka, jsi kočka, jsi kočka..."

aknezob řekl(a)...

Ne. Jen jsem nějaká vykolejená, bolí mě hlava, štvou mě všichni chlapy světa a chci svůj klid :(
A už je to tu zase, celý týden se mi mele v hlavě píseň od Elánu - Keby bylo něčo blablabla a když na to konečně zapomenu, tak mi to připomeneš, ach jo.

Anonymní řekl(a)...

Takže nejen pan Parkinson, už i pan Alzheimer klepe na dveře? :) Tak že zdravím, hlavně ho prosímtě neposílej o dům, resp. o stůl dál :)

aknezob řekl(a)...

Tak pan Parkinson a pan Alzheimer ... není náhodou u nás bigamie zakázaná?

Anonymní řekl(a)...

No to asi ano, ale s tím se budeš muset vypořádat sama, asi. S tím já nemám naprosto nic společného :-)
A pak že o tebe nikdo nestojí... hle, hned dva najednou ;-)

aknezob řekl(a)...

Ještě že nemají psa :)))