středa 30. ledna 2008

Zoufalec hledá muže

Asi něco takového mám vytetovaného na čele, jinak to není možné. Kamarádka z daleké Vysočiny mi jednoho dohazuje a já se bráním, zapíráním své existence. Marně. Asi se budu muset pohrabat ve skříni a k obvyklým botičkám-chodičkám, teplákům a kartáčku na zuby, přihodit nějaké to kouzlo osobnosti, šminky a něco méně domácího na sebe ... tedy pokud se nechám nalákat na seznamovací víkend.
Pokud vás, jako mě vychovali k upejpavosti, tak si nemusíte na první schůzku holit nohy, což je jedno velké plus :)

4 komentáře:

Meena řekl(a)...

Jen hezky jdi... po prvním pivku počáteční pocit trapnosti zmizí, společně se zasmějete... já nevím, jak se chceš tedy seznámit? Místo abys byla ráda, že je tu někdo na obzoru:-) Nehledě na to, že spousta lidí se dneska seznamuje právě přes svý známý (viz já a Tadeho kámoš-ačkoliv kdo ví jak to dopadne). Takže vhůru do toho a držim palce!!

Anonymní řekl(a)...

jojojo, jdi do toho, co se mjuze stat horsiho, nez ze to nedopadne, a kdyz to bude trapas,aspon bude na co vzpominat, kdyz nebude nic, ani neni nac vzpominat, zivot se prece musi zit a ne se schovavat v koute, ne?Jiank, ale preji hodne stesti a dobrou naladu.

Anonymní řekl(a)...

Ani nevíš, jak je mi Tě lito, jít někam, kam se jeden těší a být vlastně hozen do krčmy lvové, grrrrr, no, držím palce ať přežiješ bez ujmy, a ať i on přežije bez újmy, vyhni se prosím hláškám typu, ta košile vypadá vážně hrozně...
Tedy, hodně štěstí...
J.P/V.D

Anonymní řekl(a)...

Nikie....seznamky jsou plné lidí, a tak mám pocit, že normálně už se lidi asi ani neseznamují. Buď se poznají v práci a nebo mají sourozence, kteří mají kamarády atd atd.....ale co ti nebožáci, co v práci mají samé spokojené párečky a oni pak chodí sami po horách, po lesích, plavat, na kolo a na všechny ty aktivity.....tož oslovit toho pravého v tramvaji je velká odvaha.....a seznamovací akce je pak vděčná