středa 23. ledna 2008

Ráno raníčko

V životě ženy jsou divná období, o kterých muži mluví jako "o tom" a zvedají při tom oči v sloup. Přiznávám, že mě toto období vhání spíš slzy do očí, snižuje inteligenci a pravidelně zvyšuje farmaceutickým firmám zisk. Dnes ráno mě to však rozesmálo.
Zkroucená bolestí jsem seděla v křesle, napůl omámena růžovým štěstím. Vlastně jsme v tom křesle seděli tři. Já*, můj veselý oslík na mé noční košilce a kočičák Čičin, který mi tlapkami masíroval bolavé bříško. Náhle jsem si vzpomněla, jak jakási slečna (někoho z divadla známá) předváděla dokonale mrňavou a průhlednou košilku na spaní, neboť její milý jí zdělil, že tedy v té bavlně spát s ní nebude (doufám, že si slečna tu bavlnu schovala na období, kdy s ním nebude chtít spát ona). Vzhledem k tomu, že ho lze brát jako vzorek mužské populace, pravděpodobně by nade mnou dnes ráno zvedla oči v sloup, asi tak polovina lidstva.
Pokud jde o inteligenci, je dobré si pro toto období pořídit rozsáhlou externí paměť ... například přehled pracovní doby, abyste nebyly v práci o hodinu dřív jako já :(

* Pod "já" se skrývá něco děsivě rozcuchaného, oteklého, zeleného a bez špetky jakékoliv inteligentní myšlenky v oku.

3 komentáře:

Meena řekl(a)...

Jo a nejhorší je, když to muži sarkasticky komentují, když něco žena neudělá dle jejich představ a dovolí si protestovat, takové ty věty typu "no jo má krámy" (s patřičným úšklebkem značící ona je uplně blbá nebo co?) nebo tak...no chci se dopracovat k tomu, čím jsem chtěla toto ukončit-přála bych jim zažít aspon jednou ony dny (a období předtím) by sklapli.

aknezob řekl(a)...

Dneska nějaká bojovná :)

Anonymní řekl(a)...

Tož komentovat muže asi nemá smysl, jsou pitomí a jsou chápající. Někteří v těch dnech raději zalezou do postele a nosí své slečně, paní, dámě...horký termofor a přikládají jí ho na bříško, pričemž ji nežně drží v náručí a vyprávějí o tom, jak je nejkrásnější žena pod sluncem. Pěkná pohádka, což? :)

Btw...další text jen pro dámy.
Neb jsem se rozhodla, že trochu přispěju k záchraně životního prostředí, tak jsem se informovala o tzv. ekologických vložkách.
http://www.veronica.cz/?id=217
Toť říká webová stránka. Já teda zkusila ekovložky natracare, které jsou rozložitelné z 95%. Kvalita poměrně srovnatelná s always, problém je v tom, že jsou docela drahé při nákupu jednotlivých balíčků. Leda bychom se všichni spojily a nakoupily si obrbalení přes internet. co říkáte, holky?