sobota 21. února 2009

Růže & sušenky

Dostala jsem pugét bílých růží a radu, ať se odrazím od dna ... jenže já stále ještě klesám a bojím se, že se utopím dřív, než klesnu na dno, od kterého bych se mohla odrazit.
Čas čekání si krátím různě ... dnes jsem například upekla sušenky, které se nedají zvorat.

Ovesné sušenky



2 hr ovesných vloček; 1 hr hladké mouky; 1/2 hr cukru; vanilkový cukr; prášek do pečiva; 3/4 hr mletých ořechů nebo kokosu; 2 vejce; 1/4 hr oleje; 1 hr vlažné vody.
Hromádky na pečící papír, daleko od sebe.

4 komentáře:

Medvídek řekl(a)...

No téda, ty sou! To je mňamka už od pohledu. Já to řikám pořád, že kuchyň je střed vesmíru.

Anonymní řekl(a)...

Dnes odpoledne jsem několik hodin čet knížku Diskurs, autor a genealogie a propadal panice, že to fakt nechápu a tak jsem musel najít racionální důvod, proč tu knihu musím přestat čist. A tak jsem se šel navečeřet a pak na e-mail, co kdyby mi psal někdo něco důležitého a pak jsem si taky řek, že se musím juknout na Tvůj blog.
Protože v tuto chvili nejsem schopen velkých oduševnělých textů, tak bych mohl plácnout ňákou naprostou blbost, takže tady je:
Jdi do bazénu, napřed někam, kde budeš mít vodu po kolena a lehce nadskakuj a takhle doskákej někam, asi tak po prsa. Dál už ne!!!
Ptáš se, Přoč to? Protože se musíš postupně naučit odrážet ode dna... A věř, že připraveným štěstí přeje, takže, když budeš, jak píšeš klesat, tak narazíš buď na rybu nebo někoho, kdo se bude zrovna potápět a od toho se musíš rychle odrazit...

J.P/V.D

aknezob řekl(a)...

Pro Méďu: U nás zaručeně, kočičky jsou takové malé kyseliny a je velmi těžké před nimi cokoli uhlídat.
Pro J.P/V.D: Do bazénu nemůžu, jak říká Šklíba: "Nemám postavu do plavek" a jak říkám já: "Mé asi 15 let staré plavky by se při střetu s chlórem mohly rozpustit." Můžu ale začít poskakovat v kalužích, tam jeden neví jak je hluboko a od čeho (koho) se odrazí.

Anonymní řekl(a)...

Pro Méďu: Já jsem jich dneska dostala plnou krabici, heč. Byly móóóc dobrý. Byly, bohužel musím použít minulého času :)

Pro Aknezobku: tak to si koukej pořídit plavky nový, protože já jsem si dneska kvůli tobě jedny koupila, abychom mohly trénovat to odrážení ode dna :) V loužích já se teda ráchat nebudu :)