pondělí 12. listopadu 2007

Polechtání na dušičce

S naprostou jistotou o sobě mohu zkonstatovat, že jsem člověk naprosto průměrný, ničím nevyčuhující z řady ... tedy kromě častého vzdychání, brblání, cynismu a tak. Přesto mám štěstí na spoustu zajímavých lidí, vyčuhujících z řady, někdy až stojící kus od ní.
S jením takovým človíčkem jsem se potkala i na rekvalifikačním kurzu NKP. Maruška je opravdu velice zajímavý človíček a právě ona mě upozornila na tento film.
Na film jsem vyrazila v sobotu do multikina, kam se opravdu nehodí, což dokázalo i složení diváku. Bylo nás asi třicet a byli jsme všichni takový vcelku normální. Nikdo z nás si nenesl mega colu ani mega popcorn, neřval a nevypadal jako chodící modní časopis.
Once je film založený na nádherných písničkách Glena Hansara a Markéty Irglové. Celé je to v rámci příběhu o české přistěhovalkyni a irském pouličního hudebníkovi, které si zahráli již zmínění písničkáři. Pokud by jste čekali slaďák s dobrým koncem, tak jste vedle.
Duše při tomto filmu tak trochu posmutní, ale ne moc, protože takový už je život a pohádky se přece nedějí. Chyťte se za packy a vyrašte do kina.

Žádné komentáře: