úterý 20. listopadu 2007

Přesípačky

Předpokládám, že přesýpací hodiny dnes u sebe nosí tak maximálně nějaký cvok pro zviditelnění svého malého nanicovatého já (nemám je, zviditelnit se dokážu i jinak) ... omlouvám se Smrti.
Ale i tenhle historický měřič času našel své nové uplatnění ... například u nás v domácnosti se jeden mrňavý objevil na zrcadle v koupelně.
Je nastaven na tři minuty a odměří vám dobu čištění zuby.
Celá cacná jsem se rozhodla to vyzkoušet. Výsledek mě vyděsil. Mám hubu plnou zubů, ale po minutě a půl jsem měla pocit, že už nemám co čistit. Vydržela jsem drhnout do necelých dvou a půl minut a pak jsem se rozhodla do tříminutového procesu čištění započítat i vyplachování tlamičky a kartáčku.
Kdybyste někdo ode mě dostal k Vánocům přesýpačky, tak věřte, že je to ze škodolibosti.

Žádné komentáře: