pondělí 9. července 2007

Čundr (pro Janu) 2.

Staří lidé to nemají se spaním lehké ... tak například já se dokážu vzbudit protivně brzy, zatímco ostatní spí jak jelimánci. Má to i své výhody, když vstanete, tak můžete nerušeně za prvním stromem ze sebe odrolit špínu, sbalit si a nechat po sobě jenom vzkaz. Uznávám, že je to divné, ale jsem prostě taková a nerada se ještě k tomu dívám, jak si ostatní dělají ze života peklo (tohle pochopí jen někdo). Trochu mě zmátlo, že se nedrželi vytyčené trasy a tudíž zatímco já se chudáček drápala na Ronov, tak ostatní předstíraje, že jim strach o mně nedá spát, pelášili do hospody v Kravařích. Jelikož jsem ješitnej pitomec, zkrátila jsem si cestu (abych je došla co nejdřív) a tak jsem si jí vlastně prodloužila. Můj strach, aby se přitom čekání nenudili, byl skutečně neoprávněný. Popíjeli svá pivka a třásli se skutečně o mně strachy :) Mírně opívená jsem vyrazila na další opuštěnou pouť do Stvolínek ... a bohužel po silnici, neboť nikdo se nechtěl trmácet do kopce. Dost jsem cestou bručela a nadáva na ten nápad, ale ve Stvolínkách jsem objevila houpačku a ta mi spravila náladu. Ostaní došli později, ochuzeni o dalšího člena (odpadali jsme jak v Pánovi prstenu :). Aby se neřeklo počkali jsem na opozdilce kde jinde ... Poslední úsek vedl mezi rybníky, které skutečně lákaly, ale mě by nikdo v této společnosti nedonutil se svéknout ani do plavek natož do naha ... a ty mizerně oholené nohy za to nemůžou. Poslední únik přes Holany se mi nevyplatil. Nějak mě minula jistá informace a když jsem byla 5 km za, tak jsem se z mobilu dozvěděla, že oni sedí opět v hospodě, já moknu a nevím kde je převis, pod kterým jsme měli spát. Našla jsem ho ... nevím jestli mě vedl instinkt nebo zoufalství, ale stejně byl již obsazen. Byla jsem zmoklá, zmrzlá a pěkně naštvaná a tak jsem mladíkům naznačila, že zůstanu ať se jim to líbí nebo ne. Když jsem se konečně trochu vyzuřila vrátila jsem se na rozcestí a čekal na ostatní s flaškou rum. Nakonec, když s velmi povznesenou náladou dorazili, jsme našli i úspěšně úkryt. Zábava se pravděpodobně slušně rozjela za vydatné podpory rumu, ale to já už byla v hajanech a snažila se nezmrznout.

Žádné komentáře: