středa 4. července 2007

Falešná březost

To, že po ránu trpím nevolností (díky lékům), na to jsem si jakž takž zvykla, ale že když se zeptám kadeřnice zda-li mi nějak víc padají vlasy a ona radostně zvolala: "Říkala jsem si že jste těhotná...", tak to mnou otřese. Má to však i své klady ... možná že spíš rozpory. Mám totiž šaty, které si pamatují možná i mých náct (což je skutečně dlouho). Mají zvýšený pas aby zakryly mé slovanské tvary, bohužel na některé osoby působí tato kombinace střihu a nadměrné váhy jako signál těhotenství. Například včera mě v tramvaji pustil sednout fešný mladík ... neměla jsem sílu se s ním dohadovat o svém stavu a tak jsem si sedla ... mnohem raději bych s ním šla na kafe, ale co naděláte. Celou cestu jsem pak přemýšlela proč si mé těhotné kamarádky neustále stěžují, že je nikdo nepouští sednout.

Žádné komentáře: