pondělí 2. července 2007

Ať žije opičí žrádlo

Jazyky jsou pro mě zhoubou a to nejen ty cizí, ale i čeština … kdyby existovala možnost zapsání do Guinnessovy knihy rekordů v nasekání chyb v jedné větě, určitě bych tam byla. Proč to píšu … z nějakého důvodu jsem přestala brouzdat po českých stránkách a s pomoci slovníčku lovím všemožné pitominky na webu v angličtině. Tímto způsobem jsem se již dopracovala k mnoha zajímavostem a také k Bannana Bread … a jak se zpívá, …když máš srdce zjihlé, když máš potíže, … nehodlám však dávat cihlu k cihle, ale ten chleba zkusím.

Recept byl vlastně na muffiny, ale proč to nenalít do chlebíčkové formy … taky jsem to trochu přizpůsobila svým možnostem a tak:

Na banánové muffinky je potřeba:

8 lžic rozměklého másla

2 až 3 vejce

½ hrnku cukru (já dávala třtinový) + vanilkový cukr

… to celé zamíchat, pak přidat:

3 rozmačkané banány

špetku soli

1 a ½ hrnku hladké mouky

prášek do pečiva

sekanou bílou čokoládu … má ji být 65g, takže je ideální koupit si 100g a zbaštit dvě řádky :)

Přiznávám, že mi to přišlo dost sladké, takže příště dám méně cukru. Taky díky nedávnému stěhování nemám ještě spoustu věci, takže jsem … ještě k tomu bědně … formu jen vymazala a tudíž jsem nemohla chlebíček z formy vydolovat. Jelikož jsem zastánce elektrické trouby, tak v plynovce jsem pekla dost opatrně asi hodinu, ale dopadlo to vcelku dobře … a jako správný Hujer jsem donesla druhý den paní vedoucí, neboť spolu musíme trávit v práci celé páteční odpoledne a sobotu.

Tady jsou i jiné dobroty.


Žádné komentáře: