pondělí 9. července 2007

Čundr (pro Janu) 1.















Tak trochu nevydařená svatební cesta do Jiljí.

Celý rok, již od svých patnácti, se těším každoročně na čundr. Neznám nic moc lepšího než vyrazit z batohem ven ... a neznám bohužel ani nic moc horšího, než jsou návraty do "civilizace". Trochu problémem se v posledních letech stalo s kým. Všechny kámošky se postupem času staly uvědomělými občany a plodí. Takže ještě pár let a budu si připadat jako na výletě se školkou (letos se mnou byl nejmladší človíček o 14 let mladší). Plán zněl sever Kokořínska a babská jízda ..., pokud se může něco zvrtnout, tak se zvrtne. Ze čtyřky ženských nakonec byla směska pěti. Vyráželo se z Holešovic vláčkem a vrchní bavič balil ... tedy chtěla jsem říct bavil vše co vypadalo jako pěkná dvacítka. V Liťáku se připojil druhý ... morous, a v protivnosti dokázal trumfnout chvílemi i mě. Nerada se nechám vést, ale jak se ukázalo, nebyla jsem sama a tak jsem to vzdala (budu předstírat, že je to proto, neboť to tam zná). Počasí bylo náladové a emoce také. První zastávka byla v Úštěku po 0,5 km a kde jinde než v hospodě. Pak jsme vyrazili po žluté skalnatým údolím k hradu Helfenburk, poté zpět do údolí přes Skalku, kde jsme opět skončili u pěnivého moku. Poslední část cesty lesem byla zpestřena nějakou petardou, kterou pro radost z našeho leknutí, nám za zády kluci odpálili ... co se od nich dalo čekat. Pod převis jsme dorazili v pohodě a bylo to skutečně skvělé místo. Aleš předvedl zapálení ohníčku na jednu sirku a pyšně se bil do hrudi ... pravda, pěkně se na něj dívalo, když člověk nemusel přiložit ruce k dílu. Z večera si kromě rumu s kolou (na mě se nedívejte, já ne) pamatuji málo, neboť jako stařešina jsem velice brzy zalehla. Jediné co vím je, že vznikla jakási sázka o to, kdo vydrží do 3 hodin neusnout ... je mi upřímně jedno kdo vyhrál.

Žádné komentáře: