pátek 10. dubna 2009

Trocha toho vrčení a mám to ...

Je duben a mně se konečně v kurzu tisku podařilo dokončit závěrečnou pololetní práci, jupí. Téma bylo jasné, zvířecí motiv s využitím celé plochy trička.
V době zadání jsem četla Stepního vlka, a tak motiv se tak nějak sám nabízel. Problém nastal v okamžiku, kdy jsem odmítla udělat na zádech ocásek a vpředu ještě tlapičky. Kdo mě zná, ví, že když si něco vezmu do hlavy, je těžké mé rozhodnutí změnit. Vlk tím pádem neprošel a já hledala něco, co by se dalo nazvat "využitím celé plochy", aniž bych musela na záda dělat ocásek.
Nakonec mi po tričku létají podivní ptáci, ale dílo bylo uznáno jako pololetní práce ... pravda, musela jsem Miriam trochu pohrozit a zavrčet :)
Nejsem si jistá, jestli u celkové závěrečné nebudu muset i štěkat a kousat, neboť mě zatím nic nenapadlo :(

Žádné komentáře: