sobota 18. dubna 2009

Tak dlouho se chodí do divadla, až se ...

V únoru zachumlaná do kabátu za hnusného počasí jsem vyrazila do vyhlídkové kavárny Černá labuť. Vidět v chumelenici nebylo ani na krok, ale výhled na špinavou Prahu mít nemusím, tak co. Když jsem po dvojkombinaci káva + bílý střik opouštěla kavárnu, koupila jsem si lístek na divadelní představení Růžový šampaňský, které se jako jedno z mnoha v tomto neobvyklém prostředí pořádá. Protože jsem neměla dojem, že by chtěl se mnou někdo jít na přestavení, kde sedí tři holky v koupelně společného bytu, mluví o životě a popíjejí, tak jsem koupila lístek jen pro sebe a do diáře si radostně zapsala datum a to 23. 4. v 19:00. Tím jsem však přišla o možnou kontrolu nad mojí zmatenou myslím, což se mi vymstilo.
Večer 16. 4. jsem měla odjed k sestře udělat si 17. 4. Babí den. I ejhle, chybička se vloudila a já zjistila, že v mé hlavě a tudíž i v diáři je chybka ..., taková malá, co je to týden. Sestře jsem zavolala, že přijedu až v pátek ráno a před kurzem tisku a následném divadle se vydala s ET a Mumínkem na zmrzlinu. Jako správný zmatkař jsem před Světozorem začala štrachat v batohu a hledat lístek. Oddychla jsem si, když jsem ho našla a radostně těm dvěma oznámila: "Mám ho, na dnes, na 17. 4.". ET mi však vzápětí méně radostně oznámila, že sedmnáctého je až zítra, dnes je čtvrtek šestnáctého a zítra nejsem v Praze. Onu novou skutečnost jsem konfrontovala s diářem a musela uznat, že je na tom něco pravdy. Nač se však rozčilovat, dala jsem ET lístek a šla si vystát frontu na kávu.
Pokud však máte pocit, že celé té frašce byl konec, tak se mýlíte, bylo to pouze první jednání. V druhém jednání byla představitelkou hlavní role ET. Během pátečního večera mi přišly od ní tři sms, které stručně vystihují jednání druhé.

17. 4. 2009 18:43:32
Šéfová je velkorysá žena a pustila mě dřív z práce, abych mohla do divadla. Sedím nahoře v kavárně po tmě, v celé ulici nejde proud. Čekáme co bude, sranda :)

17. 4. 2009 19:13:16
To ti je sranda. Teď přihopkala Marta Issová, jestli můžem počkat ještě půl hodiny. Chroupu tyčinky, srkám colu a bavím se, ačkoliv představení ještě ani nezačalo :)

17. 4. 2009 22:54:27
Díky za skvělý páteční večer, ta hra je opravdu vydařená. Jsem moc ráda, že jsem jí viděla, ale fakt mě mrzí, žes o ní ty přišla :(


... a jaké že s toho plyne poučení? Nepodceňovat kamarádky a kupovat vždy dva lístky, abych byla pod kontrolou.

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

a zrovna růžový šampaňský je fakt dobrý! Gr.

ET řekl(a)...

Cháá cháá, on tomu předcházel ještě jeden týdenní přesun? To jsem netušila :-)) No my jsme fakt jedna praštěnější než druhá, zrovna jsem o tom dopsala :-))

aknezob řekl(a)...

... fňuk, fňuk, zatím to tam už není na programu, já su takový vůůůůůůl :((

ET řekl(a)...

Tak to sleduj, klidně bych šla podruhé :)

Anonymní řekl(a)...

http://www.kulturniportal.cz/porad/86-ruzovy-sampansky/
čtvrtek 23.04. 20:00 hod.
Růžový šampaňský
Café Teatr Černá Labuť

Anonymní řekl(a)...

tak pardón už je vyprodáno :-(

Anonymní řekl(a)...

Je vtipně vědět, že i někdo jiný, kdo používá spolehlivý diař, může udělat špatný záznam :-) já zas měl takhle měsíc času na praci do školy a jaké bylo mé zděšení, když se měsíc svrknul do dvou dnů :-))
J.P/V.D

aknezob řekl(a)...

Ještě jsi si mohl vzpomenou dva dny poté :)