pondělí 2. března 2009

"Upeču pikaču" ...

... říkám, když lákám človíčky na výlet. Zpravidla to zabere.
Tentokrát jsem obloudila svou mateřskou péčí ET a Pacholíčka, dostala jsem je na muffinky. Každý jich dostal krabici.

Banánovo-čokoládové muffinky
2 hr polohrubé mouky smícháme s práškem do pečiva, 1/2 hr cukru, vanilkovým cukrem a špetkou soli. Zalijeme to 1 hr kefíru, 1 hr oleje a vrazíme do toho 1 vejce. Na konec je nutné si odtrhnout od úst, utřít slinu a nasekat celou bílou čokoládu a 1 a 1/2 banánu a přidat do směsi. Zamíchat, pokud je směs hodně hustá a člověk by to do tě košíčku musel ze lžíce odsekávat, je dobré to trochu naředit kefírem. Pak je to už jasné, naplnit košíčky, nařídit budík ... v mém případě Čiperku a strčit do trouby.

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Naprosto dokonalá fotka, kočka dívající se do trouby, to pošli někam do Překvapení a dostaneš 200 kč:-) meena.

Anonymní řekl(a)...

tak tomuhle zacnui říkat mučící blog_tolik pamlsku a člověk v práci chroustá mrkev a jablko:))J

Anonymní řekl(a)...

Jojo, a mucici je i autorka tohoto blogu. kdyz nahodou nic nepece a nevykrmuje si nas, tak nas aspon laka v kavarne na "ten cokoladovej dortik, protoze ten vypada baaajecne, to si musis dat":)

aknezob řekl(a)...

Tak nevím, jestli se na vás náhodou příště nevykašlu, takhle mě tu očerňovat. Já myslím jen na vaše dobro, holoto jedna.

Anonymní řekl(a)...

A my, zmetci nevděčný, si ještě stěžujem. Válku na nás, říkávala vždycky babička.

Anonymní řekl(a)...

Já si myslím, že si aknezobciných kuchařských výtvorů vážíme. Tedy heslo: Jen vice a vice :-)
J.P/V.D

Anonymní řekl(a)...

Zapomněl jsem napsat, že čokoládovo-banánový pikaču bylo skutečně lahodné, mňam, mňam, ještě teď se mi sbíhají slinky...
J.P/V.D