čtvrtek 12. března 2009

Děsím se ...

...svých činů.
Slíbila jsem mámě od dětí, že jí to jedno jediné, které má, pohlídám ... ona na to kývla, i přestože mě zná a i když má jen to jedno.
Také budu matkou a od neděle do úterý budu pečovat s kočičí láskou o děti chlupaté.
Nevím, jestli se ve mě probouzí mateřský cit, zodpovědnost nebo jsem se jen unáhlila. Je asi jedno co to je, jen nevím, pod co svojí nezodpovědnost schovají ti, co mi své miláčky svěří.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

pro tebe radost, potěšení, pro jiného smutek...

Greta řekl(a)...

neboj, Anička dobře spolupracuje :-)

Anonymní řekl(a)...

No tak se neděs, potrénuj a prohlídni si třeba na youtube přebalování, krmení a taky si připrav pro dítě nějaký historky, tanec,zpívání a tak.Aby vo svý zodpovědnosti nezačal přemejšlet taky táta vod dětí a aby tě dítě nezválcovalo:-)

aknezob řekl(a)...

... dostanu manuál?

Greta řekl(a)...

já Anču poučim

aknezob řekl(a)...

... aha, takže manuál na mě :)