středa 5. prosince 2007

Už mi chybí jen berla ...

..., ale při mých belhavých nožkách se možná do roka dočkám ... dřív než té svatby.

Tak utrhnout Barborku jsem si opravdu nestihla. Byla jsem do deseti večer v práci a běhat po nocích parkem mi přijde dost nevhodné, tedy pokud místo vdavek nechcete spíš potomka s otcem neznámým ..., i když mě už by to bylo srdečně jedno. Upřímně, i kdybych to stihla, kočky by mi jí ožraly a žádná svatba by nebyla stejnak.
Mikuláše jsem však zvládla s předstihem. Sestru jsem už o víkendu zavalila nejen skautským táborem, ale i spoustou zbytečností.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

A co možnost si barborku koupit? Lepší než žádná ne? Já to udělala, i když se vdávat nehodlam:-)
Tak krásný adventní čas joo? Zdraví Meena

Anonymní řekl(a)...

No, nevim jestli to u koupené barborky funguje :-) jen nevím co by se mohlo stát, pokud by byly barborky okousány kočkami, neměl by pak případný muž dlouhou, krutou smrt?
J.P./V.D.