čtvrtek 20. prosince 2007

"Je ti teplo děvče?"

"Ne, mrznu jako drozd," chce se mi zvolat, ale nikdo se mě neptá. V naší knihovně je totiž v zimě jako v morně.
Nevím jak u vás, ale u mě vyvolává chladno zvýšenou potřebu teplého čaje a následného vypouštění ... právě jsem byla ve fázi dvě.
Celá budova ukrývá několikery toalety. Bylo pro mě velmi nutné nějaké navštívit, a tak jsem se rozhodovala mezi těmi v přízemí a těmi ve skladu. Vyhrál to sklad, neboť mě bolelo celé tělo jako psa a do přízemí se musí ze schodů.
Jenže všechno má své mouchy, i když ty by na oné místnůstce ve skladu chcíply. Proč? ... protože si tam člověk připadá jak v Mochovských mrazírnách.
Po chvíli se totiž začnete pátravě prohlížet, aby jste se přesvědčili, že na sobě nenesete čárový kód ani nápisy jako např. Čínská pánev nebo třeba Pod svíčkovou.
Jdu si uvařit další čaj a potom až nastane fáze dvě, asi přeci jen slezu ty schody.

1 komentář:

Greta řekl(a)...

Zmrzlý knihovník, dobrý knihovník...