pátek 29. srpna 2008

Boženčiny sběrné suroviny

Celý život kritizuji své rodiče za to, že z domu dělají skladiště ... a teď došlo na ta spadaná jablka.
Můj pokoj mi už nestačí a musela jsem expandovat do jiných místností. Místo abych umírnila své počínání, chovám se jak zběsilá. Když jsem seděla s Bóďou v čajovně, říkala jsem ji, že jsem měla splín a tak jsem si vyrazila k Mrázovi. Povzdechla si a řekla:"Jo, látkoterapie." K tomu ještě praktikuji korálkoterapií, galanterapií a jiné kutiloterapie. Přemýšlím, jestli by nebylo levnější, kdybych byla šťastná.
K tomu všemu, mi občas někdo něco přinese pod dojmem, že jsem taková šikula, a mohlo by se mi to hodit. Nestěžuji si však, při prohlížení pytlíků se stuhami, krabiček s knoflíky, mi svítí oči jak děcku.

4 komentáře:

Meena řekl(a)...

Šikulko! Obdivuji, jaké skvosty dokážeš udělat z "obyčejných" látek. Mě šití někdy nešlo a s korálkama zvládnu maximálně navléknout na vlasec.
Jo a v pondělí přibude taneční terapie, doufám,že sem dáš článek, který si v úterý stihnu přečíst a budu vědět, co mě čeká.
pa
M.

Anonymní řekl(a)...

Nejhorší je, když předvedete nějaký svůj ruční poklad neznalci:...podiví se a řekne: A to se ti chtělo, jo? Tolik práce, že máš tolik času?... A nadšení tvůrce pohasíná. Jenže...čas máme zejména na to, na co chceme. Holt jsme nešli včera večer chlastat na nudnou párty spolužáka s dětství a pravda mnoho mužů nám nevylilo svou skleničku drinku do výstřihu ale...Když tak sedíte skloněni nad nějakými "kousky materiálu" a tvoříte, tak máte pocit jakoby vám v hrudi rostl fénix, protože chlastat umí každý, ale mít kreativitu a nápad - to je holt výjimka. Je to pocit, jako když vyjdete do zlatavého podzimního dne do trávy plné spadaných kaštanů (mimochodem - zajímavý to tvořivý materiál) a barevného listí a vůně podzimních jablek. A pak uvidíte žár slunce a barvu větru...a nejlepší je, když se najde někdo, kdo je s vámi tento etérický a neuchopitelný stav sdílet - bohužel to se stává málokdy. Mnohem častěji vytáhnou dotyční doprovodní - svačinu, zakousnou se a řeknou: hele vole, dobrý počasí, ty jo. Ale stejně to stojí za to :)

aknezob řekl(a)...

Tolik obdivu, to jsem si nezasloužila. Teď budu dost vulgární, ale můj tatínek to říká (já přeci jen některá slova neříkám): Prý bych mohla dělat na gynekologii, neboť jsem se za svůj život nadělala už dost p.....
Jsem ráda, že mě alespoň někdo ocení.

Anonymní řekl(a)...

To anonymní ze 3.9.: Kdyby se daly udělovat body za kvalitní komentář, tak tenhle má 10! Dobrá tedy, místo vína se konečně zase pustím do dopletení svého lyžařského kulicha. Nooo, ale možná zvládnu obojí dohromady :)) ZK.