pátek 22. srpna 2008

Děsím se ...

... a snažím se vzpomenout, které z mých kamarádek, mají ještě syny či bratry ve věku 15 +.
Předevčírem mi volala Nikie, že její bratr (kolem dvaceti) chce jít do divadla. Zbystřila jsem, neboť jejího bratra znám, stával vždy tak deset kroků za sestrou, díval se do země a přál si být jinde. Tentokrát se mi snažila Nikie nakecat, že by byl rád se mnou ... tedy v tom divadle. Názor bratra neznám a je mi líto, že mu řeknu ne, ale horší společnost na cestu si nemohl vybrat.
Vyprávěla jsem tuto neskutečnou historku včera na dámském mecheche a slečna M. se hned ozvala, že Adam (její devatenáctiletý syn) mě chce pozvat na kávu, neboť se mu prý stýská (bydleli jsme spolu ... tedy všichni tři).
Začínám mít pocit, že jsem se u kamarádek dostala do rubriky: Dozorce.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Nikie: nejak ti to dneska moc keca, nemyslis? :) Jojo uzivej si let, kdy te mladi bajecni muzi bez letajicich stroju zvou na kulturni akce, za nejaky ten cas uslysis jen....stara, hejbni se, nevidim na telku. ;)

aknezob řekl(a)...

Já už něco podobného slyším a zní to asi takto: "Mňau, mňaúúú, mňau-mňau."
V překladu je to něco o tom hýbání kostrou, naplnění misek, podrbání za ušima, ...