pondělí 12. května 2008

Všude dobře ....

Čtyři dny volna jsem začala návštěvou zubaře, ale jinak jsem si užívala klidu (nikdo nesekal trávník), míru (jen jednou jsem prohlásila v rámci antimužské nálady, že už vím proč se kozlíci zabíjejí mladí) a pracovního zápalu (to neznamená, že výsledky byly vždy dobré).
V každém případě pohled na tulipány mé maminky potěší snad každou dušičku ... to je asi tak 1/10 z nich.


Přiotrávila jsem se odbarvovačem, při tvorbě kytiček na látce. Musím podotknout, že než člověk vytvoří (možná podle někoho znetvoří) kus látky* je k tomu potřeba hodně lidské i tepelné energie a nějaká ta chemie ... prostě ať žije ekologie.


No a po pižlání se s kabelkami ve tvaru kočičích hlav, které jsem chtěla udělat pro útulek, a které prostě nejsou, neboť nejdou udělat tak jak jsem si představovala, jsem pro uchlácholení zhrzené duše vytvořila jednoho drátěného štěbetálka**. Možná byl na počest našeho nového ptáčka, jelikož nám jeden umřel.
Takže ten vybarvenější je Ťuti a je to náš starý ptáček. Ten druhý je Puberťák a je to naše mláďátko. Z toho je jasné, že teď máme mužské osazenstvo klece, neboť Muti opustila tento "??????" svět.



* Tak tohle je kombinace sypané batiky a nepravého leptu, kdyby měl někdo zájem vysvětlím ... jak se otrávit poradím prostě každému ráda :)
** Inspirace zde.

Žádné komentáře: