středa 12. března 2008

I Bůh někdy dělá chyby *

Dokážu si představit, jak je pátek večer, on má po šichtě a je tam už tři hodiny přesčas. To se to potom nějaká ta chybička vloudí... František Novák pak dostane tělo Elišky Vodičkové a naopak. Jenže Bůh by neměl dělat chyby, protože tím způsobí těm dvěma peklo na zemi.
Já jsem také určitě omyl, tohle totiž nejsem já. Já takhle skutečně nevypadám, má duše je chudák zoufalá, protože neví kam se to dostala a odmítá se s tím cizím obalem smířit. Rozdíl mezi představou mé duše a mým skutečným tělem, je rozdíl asi jako mezi kuřecími a krůtími prsíčky ... to znamená nejméně o dvě porce víc.

Upozornění pro zastánce boží dokonalosti: Nevrhejte prosím po mě předměty, neboť já jsem jen člověk a můžu se ve svých úvahách mýlit :))

* Na někoho to musím hodit.

Žádné komentáře: