čtvrtek 21. února 2008

Každý po svém

Znáte "bílý sex"? ... já moc dobře. Je to moje oblíbená forma sexu. Provozuji ji ráda a často. Jeden z toho bývá občas dost unavený, ale neomrzí se. Nebudu vás napínat, také se tomu prý říká "sex mužů po čtyřicítce", ale tomu bych tak moc nevěřila, neboť jedna slečna z divadla v poslední době jen září a vůůůůůbec si nestěžuje ... a to je její přítel dávno za zenitem mládí. Chytřejší a znalejší už to mají ... jde o papání. Pro nedovtipy jako je Meena ... lednice bývají bílé.

5 komentářů:

Meena řekl(a)...

Máš mě fakt přečtenou, mě to opravdu nedocvaklo:-)

aknezob řekl(a)...

Ne nadarmo jsem s tebou trávila spostu pochmurných knihovnických podvečerů.

Meena řekl(a)...

Chybí ti ty středy což?

Anonymní řekl(a)...

Co kdyz je ta lednice nerezova? :)

Anonymní řekl(a)...

Že bych byl Nadsamec... :-)
J.P/V.D