středa 25. listopadu 2009

Vynalezla jsem kolo

Tedy on jej vynalezl už někdo přede mnou, ale i tak je to jeden z mých největších vynálezů. Připadám si tak trochu jako Cimrman ... "teď, teď tady byl..."

Byl to takový pěkný čtvrtek. Vzala jsem si na něj dovolenou a spletla jsem si ho se středou. I teď to zní zmateně, ale to neva, neboť vše se v dobré obrátilo. Zuzanka přišla před 10 h, daly jsme si kafíčko, pomluvily muže a pak s o něco lehčí dušičkou začaly válet a vykrajovat. Zjistila jsem, že většinu vánočních vykrajovátek mám u rodičů a Zuzanka přišla na to, že zapomněla hvězdičku a prasátko.
... a tak přišlo na řadu kolo. No nejsou krásný, takový jednoduchý a čistý.



















Byl čas na odměnu. Viniční altánek v podzimním dni skýtá mnohá povyražení ... mladá dvojice se snažila o co nejvíce "nenucené" fotografie do alba vzpomínek: "Sem si klekni, natoč se a dej si ten pramen z očí. Tady máš listí a až řeknu, tak ho vyhodíš do vzduchu." a Rulandské modré o opičky na našich ramenou.
Spíš než opile jsme působily zkouřeně. Celé vysmáté jsme dorazily do bytu a začali zdobit*. Pustily jsme si k tomu Haničku Zagorovou a ze všech sil jí svým "zpěvem" podporovaly.

Nejsme si jistá jestli výsledek poznamenaný mojí rozechvělou rukou je nějak horší než kdyby nenesl stigma alkoholu :)















* Tomu však předcházelo sítování bílku a cukru, což trvalo skoro hodinu.

3 komentáře:

Medvídek řekl(a)...

Jako už tradičně musím konstatovat, že vypadaj mňamkovně. Závidím jejich konzumentům! :-)

ZK řekl(a)...

Naaaaaaahodou, vypadaji BAJECNE!! Uz se tesim, na druhou varku, protoze, obavam se, ty, co uz doma jsou, se vanoc nedozijou :) Ty zavesne tvary se mi libi, jdu do nich :)) A diky za recept.

aknezob řekl(a)...

Ještě že nemám doma ujídače, takže mě druhá várka nečeká :)