středa 9. září 2009

Tak vám nevím ...

Sedím si to takhle na pískovišti a snažím se do formičky lopatičkou napěchovat písek. Jako vždy když se snažím, mám vyplazený jazyk soustředěním. Pěchuju ostošest ve snaze upéct tu nejkrásnější bábovičku na pískovišti. Přichází ten okamžik, ...vyklápím bábovičku a ona se rozsypává. Je mi pět let.
Rodiče jsou v práci a já mám prázdniny. Všichni někam odjeli a já si krátím čas v kuchyni. Podle babiččiny kuchařky se snažím upéct svoji první mramorovou bábovku. Nalévám nadýchané těsto do formy a dávám péct. Za hodinu na to otvírám v celém domě okna i dveře a snažím se nožem odstranit vyteklé těsto ze škvír trouby. Spálenina je cítít při pečení ještě nejméně půl roku. Je mi patnáct let.
Přijdou odpoledne kamarádi, a tak se vrhám na pečení ... báboviček. Je mi pětatřicet.

9 komentářů:

muminek řekl(a)...

kdyby u toho nebyl ten obrázek bábovky, myslel bych si, že je to moje zaschlá pohanková kaše :))

aknezob řekl(a)...

Nevím jak moc je poživatelná tvá pohanková kaše, ale tohle se snědlo do posledního drobečku :)

muminek řekl(a)...

Pohanková kaše, ta vždycky zbyde a ještě zaschne :)

ET řekl(a)...

Pravdou je, že bábovkový tvar to zrovna nemělo, ale bylo to neuvěřitelně dobré!

@andelska řekl(a)...

To chce ještě pár dalších pokusů ;)
A pokud budou všechny takové, že to sice nebude úplně zvládnuté tvarově, ale chuťově to bude výborné, tak to také není tak špatné! :)

Eliška Applová řekl(a)...

Já jsem si před pár dny taky plácala na pískovičti bábovky... Eliška 19

Gabra řekl(a)...

K tomu musí být říkanka "Outloukej se, bábovičko..." Bez ní to nejde ani na pískovišti, ani v kuchyni. :o)

ZK řekl(a)...

Pozde ale prece - ta mramorova babovka byla totiz VYNIKAJICI a ja porad cekam na recept! ZK

zcdl řekl(a)...

xixixixixixi moju prvu babovku .... :) sme jedli lyzickou z formy :) neviem kde nastala chyba :)))