pátek 18. září 2009

Slasti a strasti kočičí matky

Tak jsem si říkala, že se podívám na nějaký ten baby web a poprvé v životě podiskutuju s jinými matkami. Vlastně jsem chtěla probrat problematiku kočkolitu, jenže všude se mluvilo jen o plenách, a přitom určitě nejsem jediná matka používající kočkolit.
... asi budu muset založit novou diskusi.

Důležitou součástí vývoje potomků je strava, a tak jsem koupila kuřecí žaludky, z nichž se mi zvedal ten můj ... co bych pro ně neudělala. Uvařila jsem tu mňamku za neustálého kníkání "Máme hlad, máme hlad...", rozkrájela s odporem na malé kousky a pěkně neservírovala. Má zlatíčka se do papání pustila s vervou. Lovili jednotlivé kousíčky a proháněli je po celé kuchyni. Když došli k rozhodnutí, že kořist je už vyděšená k smrti, sežrali jí a začali lovit novou.
... mám krásně naleštěnou podlahu.



Zdravý vývoj se neobejde bez nových podnětů, např. "To v čem teď ležím je nový pelíšek?" (kýbl s mopem) nebo"Jupííí, nová hračka" ... její obliba mě moc potěšila, jelikož se mi její koupi snažila ET rozmluvit.
... ta kulička dělá úžasný randál, obzvlášť ve tři v noci.

3 komentáře:

ET řekl(a)...

A teď z toho vyjde ET jako kruťas, co koťatům nedopřeje ani hračku. Ale kdo mohl tušit, že zrovna tahle se jim bude tak moc líbit, narozdíl od všech těch ostatních, co se povalují po celém bytě :-)))

aknezob řekl(a)...

Tak a já teď zase vypadám jako bordelář :) Oni si hraji skoro se všim, aportují myšičky, prohanějí tu kluličku v tom zeleným a ostatní hračky se objevují na nečekaných místech, ale tahle je prostě nadchla.

muminek řekl(a)...

I kdyby se povalovaly po celém bytě, aspoň si máme s čím hrát my, když jsme na návštěvě :) Jinak těmhle hračkám koupeným natruc názorům všech ostatních nesmírně fandím :)