středa 30. června 2010

Byt IV. - kulový běs

Plán:
Pátek: Velké stěhování malých věcí
Během dopoledne douklidím nový byt, odpoledne zabalím a večer s Petrem, Zuzankou a jejich autem těch pár věcí převezeme.
Sobota: Malé stěhování velkých věcí
Dopoledne úklid starého bytu, odpoledne převoz Matyldy (matrace) a pračky.
Neděle: Nenásilné stěhování kotíků
Douklidím a kolem poledne zabalím pomalu kotěcí věci a pomalu nalákám kotíky do přepravky.

Realita:

Pátek: Velké stěhování velkého množství zbytečných krámů
Během dopoledne se mi podařilo vytřít zadní pokoj, znovu objevit jedno okno a jedno rozbít. Maruška se hrdě postavila tváří tvář kuchyni. Odpoledne jsem skutečně zabalila těch "pár" věcí a večer jsme je přemístili.

Balící matka = zoufalý Artík


Pár věcí ... haha

Sobota: Malé stěhování velkých věcí s mnoha komplikacemi
Uklízela jsem uklízela a nikde to nebylo vidět. Převoz nám okořenil pan domácí a jeho obsese (všichni zloději z Prahy čekají na jeho prahu a škemrají: Smolíčku Pacholíčku otevři nám svou světničku, jen dva prstíčky ...). Povolilo mi dno krabice se sklem.
Neděle: Násilné stěhování kotíků
Neuklidila jsem nic, okna jsem nechala rozmytá a musela věci i kotíky zabalit během 15 min. ...už nikdy více se nenechám takhle vyprudit, chouďata z toho byli úplně vedle.

Žádné komentáře: