pátek 18. prosince 2009

Já, já, já, jenom já

Když ráno lezu z postele cítím si jako Meresjev, když pak vybírám záchůdek a uhrabuju kočkolit, připadám si jak buddhistický mnich v japonské kamenné zahradě. Ze zrcadla na mě kouká střihoruký Edward a v knihovně mám dojem, že Dostojevský psal Idiota o mě.
Sestra se mě nedávno ptala, co chci k Vánocům ... asi bych chtěla být chvíli sama sebou, ale jeden neví, třeba je to maskování obrana organismu, a tak jsem si raději nakonec přála Nesnesitelnou lehkost bytí od Kundery.

4 komentáře:

muminek řekl(a)...

Tak to je hezká sbírka Já :-) Nejhezčí je to střihoruké.

aknezob řekl(a)...

Já svých Já mám ještě víc, ale některé je lepší pro vaše klidné spaní neuvádět.

Kea řekl(a)...

Šmajrá, to si nemůžeš nadělit něco, co dobře dopadne?

aknezob řekl(a)...

... a to jako co? ... např. ...a pokud neumřeli, tak tam spolu žijí šťastně až dodnes. A to je pozitivní? :)