sobota 10. října 2009

Hned 2x

Po většině představení, které lze zhlédnout v Ypsilonce, se musím občas jít podívat i na něco pořádného.
Na Růžové šampaňské jsem šla už podruhé, tedy poprvé šla ET, neboť nemám právě nejlepší přehled o dnech, takže jsem nakonec nemohla jít ... většinou trefím měsíc ... mimochodem znalost datumu je dost důležitá, je to totiž jedna ze tří otázek na příjmu v psychiatrické léčebně, taková prkotina pak rozhodne o tom, jestli budete na pavilonu pro nejtěžší případy nebo bude někde, kde se k vám chovají jako k člověku.
Zpět však k šampusu ... trochu jsem se bála, neboť ťaplavý hlas Marthy Issové nemám moc ráda. Mile mě však překvapila, byla skvělá, přirozená, jeden by neřekl že to hraje.
Pro mě je tedy koupelna velmi intimní místo a bývám tam ráda sama (Artík a Kotěnka se nepočítá), je však pravda, že když jsme se sestrou bydlely ještě doma, tak jsme se v koupelně slejzaly. Možná právě proto ta koupelna, intimní místo pro intimní rozhovory. Je to velmi svěží, vtipná hra o ženách a hlavně pro ženy, přesto všechno se mi nešlo domů lehce.
Moje obliba Havelkových her je myslím už dost známá. Představení Velmi společenské tance hrají v divadle Ponec a je to jedna z Diskackých věcí. Celé to představení připomíná cvičení, takové přehrávání jednotlivých scének, neboli deníkových záznamů, které čte postava v pozadí. Jako vždy minimálně rekvizit s maximálním účinkem.

Žádné komentáře: