úterý 13. ledna 2009

Boženčina ustředna pátra

To že tyhle slinty občas čte někdo z mých známých vím. Známí znamená, že je znám osobně, ale jak mě však může mít v oblíbených někdo koho neznám? ... nebo znám? Jak se sem vlastně dostal na tenhle pochybný blog o ničem? Tak tyhle otázky ve mě vyvolává Medvídek, jediný neidentifikovatelný tvor co mě má v oblíbených. Ve snaze dobrat se identifikace chlupáče jsem prozkoumala celý jeho profil, hledala jsem na googlu, projela ostatní jeho oblíbené blogy. Hm, výsledek žádný, jen další nezodpovězené otázky. Jak někdo se spoustou rozdílných názorů* a s oblíbencem Landou může číst mé žvásty? Proč v oblíbených má samé ženy a to kolem dvacítky (tedy až na mě)?
* rozdílné neznamená špatné, četla jsem starší články a přišly mi dost vtipné

4 komentáře:

Medvídek řekl(a)...

Osobně vás neznám, jenom čtu váš blog.

aknezob řekl(a)...

A co vás k tomu vede? ... vždyť je to k nečtení.

Meena řekl(a)...

Evidentně to ke čtení je, pač Méďa by tě neměl v oblíbených jen tak pro nic za nic. Aneb: když se nám něco líbí a nechceme ztratit http, dáme si to do oblíbených. Takže tolik vysvětlení od nezůčastněného člověka.

Anonymní řekl(a)...

naděje neumírá :o)