pondělí 16. června 2008

Romantické léto

Ve svém životě jsem přečetla asi tak pět dívčích románu a jediný*, který se mi skutečně líbil měl v sobě prvky fantastiky ... ne že bych většinu románů pro ženy nepovažovala za fantasmagorie, ale nic mi nedává právo je soudit.
Pro romantické léto jsem se rozhodla, neboť v mém životě je jen málo chvil, kdy celá taková dýchavičná s křivkami dmoucími se pod mokrými šaty ležím v náruči polonahého svalovce a v pozadí se rýsují ruiny hradu osvětlené bleskem** ... tedy ani vražd v salonním kupé jsem moc nezažila :) ... prostě se to k mé jemné, křehké duši asi moc nehodí, ale to se mýlíte, proto vzhůru do romantiky.



Rozum a cit od Jane Austenové jsem si vybrala spíš proto, že je to klasika a já jí nečetla.
Svatební cesta do Jiljí je něco, co bych chtěla absolvovat, ale takový cvok se ještě bohužel nenašel.
Představa romantiky je prostě pro každého jiná, takže Na Chesilské pláži.
Zítřek, tak to bude něco podobného, není nad jeden obyčejný život v manželství.
Vzpomínky na Afriku jsou pro mě film, u kterého vzdychám a pláču ... obzvlášť ta scéna, kde jí myje vlasy.
P.S: Miluju tě ... chci znát předlohu toho filmu, co rozbrečel celé dětské oddělení.

* Hra na Betsy Bowovou od Ruth Park.
** Častý námět obálek.

7 komentářů:

Greta řekl(a)...

takovejch romantickejch chvil v podhradí jsem taky moc nezažila... jestli to nebude tím, že nemám ty požadovaný křivky a nerada se válim v mokrejch šatech

aknezob řekl(a)...

Pravda, chybí ti ta výplň v určitých partiích a jako rozumná holka víš, že žádná chvilka v podhradí ti za ten zánět močových cest nestojí :)

Anonymní řekl(a)...

Nikie: PS: Miluji tě - film jsem neviděla a příběh četla ještě když vyšel v nějakém svazku příběhů - zastrčený úplně vzadu a prořvala jsem i tu knížku, takže jen houšť. Ale já asi nejsem směrodatná to posoudit, já někdy řvu i u pohádek pro děti.

A k těm křivkám dámy - není nad to mít romantické šatičky na ramínka, které jsou nadouvány v těch správných partiích těmi křivkami; tělo se nese ve střevíčkách jako pavučinka, přes rameno tenoučkou šňůrečku, která vede ke kapsičce /rozuměj kabelce/, do které vleze rtěnka, klíče od bytu a možná kondom ;).
Realita je ovšem jiná...ramínka se příliš zařezávají do kyprého těla vlivem příliš bujných tvarů, nohy na jehlových podpatcích otékají, z podobných důvodů a do té miniaturní kabelčičky nenacpu klíče, kapesníky, flaška s vodou, tužku a bloček atd....(no jsem holt praktická romantička).

Anonymní řekl(a)...

pobavila jsi mě, že jsem se smála na celou kancelář:))(blbě se to vysvětlovalo)chceš-li se hodně pobavit doporučuji Vaňkovou(jeji historické romány jsou podle jen romantika v historických kulisách) a při té příležitosti je třeba nezapomenou na Desiree od Anne Marie Selinko.

jo o křivkách to "bohužel" není

v puberte se mi dostalo do ruky rodinne stříbro v podání 2 červených vázaných knih (oktavánka, prima proti sekundě) bylo to dostatečně odstrašující čtivo až do krize středního věku:))

na dovolenou si místo projímadla vždy koupím nějaký kousek z edice Harleqin a mohu vřele doporučit funguje výborně kam se hrabe moderní medicína

aknezob řekl(a)...

Pamatuju se na holku, která četla Večery pod lampou. S kamoškou jsme si je půjčily a podle obálek hádaly dojdeli ke svatbě nebo jen k usmíření. Když byla sázka uzavřena, tak jsme si přečetly poslední dvě strany ... zaručeně tam byl jeden z těch konců. Bohužel si nepamatuju, o co jsme se vsázely :(

Anonymní řekl(a)...

jo a cesta do jiljí je také můj sen
miluji scénu kdy Abrhám visíce na stromu kříčí KONTRUJ a Šafránková s nezaměnitelným usměvem se zeptá: miláčku proč visíš na té větvi?

aknezob řekl(a)...

Jo ta je skvělá :) ... kdyby se nikdo nenašel, můžeme vyrazit spolu :)