čtvrtek 15. července 2010

Uzamknutím blogu jsem vyvolala nápor e-mailů, což mě dost překvapilo, takže malá změna. Tímto hlásím, že s psaním blogu končím. Ne že bych nechtěla pokračovat, ale jak my někdo v poslední době vytýká, jsem starý pesimista a má pravdu ... tak proč o tom ještě psát :)
Ve skutečnosti jde o to, že mám stále větší potřebu psát o svých pocitech, ale to se skutečně na veřejný blog nehodí, a tak jsem si pořídila blok papírový :))
Důvod proč blog nechci smazat je ten, že tam mám uložené různé odkazy, které jinde nemám a proto jsem využila tu možnost uzamknutí. Takovou práci mi to dalo najít to a teď abych to zrušila. Prostě ho tu nechám viset, pro případ, že byste si například chtěli upéct ty čokoládové sušenky.

10 komentářů:

brhlicek řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Anonymní řekl(a)...

A kočičáci, ti sem psát taky nebudou? :o(

Anonymní řekl(a)...

Chápu a rozumím. Já přestala psát svůj blog ze stejného důvodu. Lidi těžko snášej, když místo úsměvných příběhů píšeš náhledy do temného světa stínů. Jenže právě proto člověk píše, aby si mohl uspořádat myšlenky, pocity, vyložit karty na stůl. Trochu si vyzkoušet, co na to ostatní, jestli jsem přijatelná i s těmi svými démony. Jak jinak říct něco, co nejde vyslovovat nahlas. Jenže pak má blog tendenci potemňovat a vypadá to, že člověk nedělá nic jiného, než že se nimrá ve svém bahně. Ale ono to tak není. Ty veselé a jasné prožitky lze jednoduše zasdílet v práci nebo doma. Tudíž člověk nemá takové puzení je psát. Pak z toho leze blog, který vypadá, jako že ho píše nějaký maniodepresivní pavouk. Ale přátelé, pohrabme se ve svém nitru. Jak by vypadal blog každého z nás, kdybychom neměli na sdílení svých depresí partnery a měli tu odvahu pustit svoje temné stíny do světa? Což je ta nejlepší psycho hygiena, která existuje.
Sama jsem měla tu skutečnost, když jsem vyblila na blog nějaký hnisající vřed, že dost lidí nebylo ochotno to přijmout a sestoupit se mnou do těch hloubek a porozumnět. Namísto toho komentovali odněkud ze sedmého patra ve stylu "to přece není tak hrozné, já nevím, proč vidíš všechno tak černě, přece stačí se ráno usmát a zazpívat si... napiš radši něco veselého!"
Potíž je v tom, že ten, kdo rozumí, tak většinou nepíše komentáře, protože jsou v tu chvíli zbytečné. Pak má blogger pocit, že ty jeho těžké příspěvky lidi ignorují, protože nemá zpětnou vazbu. K tomu můžu říct jen to, že Tvůj blog čtu. Čtu a na místech, kde se Tvoje prožitky podobají mým, chápu a rozumím. Zbytek prostě beru.
Takže v tuhle chvíli Ti dávám vědět, že hodně rozumím tomu, proč tady končíš. To ovšem znamená taky, že se s Tebou setkám ráda kdekoli jinde.
Howgh.
Kea

Anonymní řekl(a)...

kea: zajímavý postřeh. já jsem se na svém blogu uchýlila k frekvenci zápisů zhruba 1x za dva měsíce typu: šli jsme na výlet do tramtárie...

ale čokoládové sušenky, nápady na receptíky i šití šikovných věcí jsem u zde vždycky ráda uvítala - jsou nápadité a dobré.

nikie

Anonymní řekl(a)...

škoda. mau

Anonymní řekl(a)...

Amiable brief and this mail helped me alot in my college assignement. Thanks you as your information.

Zápisky jedné knihovnice řekl(a)...

Jejda, to mě moc mrzí, na tvůj blog chodím ráda, protože jsme kolegyně (a i jen tak :))

brhlicek řekl(a)...

Tvé uzavření blogu mě mrzí, ale pochopil jsem to.
Přestože jsem jiného pohlaví, a nezajímám se o recepty, ani o jiné ruční práce, tvůj blog byl jediný , který jsem četl. Proč vlastně. Ani sám nevím. Asi mě přitahoval tvůj způsob myšlení a názor na současnou společnost. Jinde jsem to nenašel. To neber jako poklonu. Pouze jsem se ztotožňoval s tvým
myšlením, nic jiného. Můj blog nečte nikdo, kdo mě zná. On ho vůbec nečte skoro nikdo. To je moje výhoda. Mohu tam vypustit to co mám na srdci. Ale tvoje mýšlění mě zajímá. Potěší. Když mi něco napíšeš, budu jedině rád.

Anonymní řekl(a)...

La-dee-da, la-dee-da.

[url=http://www.facebook.com/pages/Abercrombie-Jackets/132361870158377]abercrombie jackets[/url]

Anonymní řekl(a)...

Needed to send you one very little remark to be able to thank you over again with the great tips you have featured on this website. It is quite remarkably generous of people like you to offer unhampered what exactly many people might have advertised for an e book to help make some profit on their own, chiefly given that you could possibly have done it in the event you desired. These inspiring ideas also worked like the easy way to be aware that many people have similar fervor the same as my own to figure out a good deal more pertaining to this matter. Certainly there are numerous more pleasurable opportunities ahead for those who read carefully your forum post.