úterý 13. dubna 2010

... ať žije otec Ubu

Minulý měsíc (3/2010) měla v Divadle Na Zábradlí premiéru hra Ubu se baví.
S hrou Alfréda Jarryho to má společného jen to "lidské" v nás :) Není to to nejlepší co jsem od Jiřího Havelky viděla, ale i tak to stojí za to.

Jak jste na tom s lítáním?
Až se usadíte v ekonomické třídě letadla společnosti U.B.U. Airlines nechte své dobré mínění o sobě raději na zemi. Ta hra je tak nějak o nás o všech a nevěřte tomu, že jste jiní než ti co sedí jen o pár sedaček před vámi.
Několik recenzí pro představu najdete na stránkách divadla, ale před všemi by mělo být varování, že po jejich předčtení přijdete o ty absurdní a nečekané situace, které vás jinak čekají. Ale asi je to těžké, jak řekl Králíček: "Jsem rád, že na to nemusím psát recenzi."

2 komentáře:

Gabreta řekl(a)...

No tak...něco jsem hledala( co vlastně?) a tenhle blog na mě vypadl a já v úžasu se začetla, místo oběda...Je toho hodně, takže se vrátím! , ale v tuhle chvíli chci jen vyjádřit obdiv, nadšení a radost! Krásný den. Hanka

aknezob řekl(a)...

Děkuji, to je vážně moc milé. Jsem ráda, že vás neodradily chyby, kterých je tu určitě jak naseto :)